Gallant Unicorn

Intervju med Dani Cattree

Dani Cattree
 
(För att svara på samma frågor: Klicka på kategorin ''Intervjuer''. Bläddra längst ned, kopiera frågorna och svara på dem i en kommentar som du skickar till mig i valfritt inlägg!) 
 
Hur länge har du spelat?
Jag har spelat sen 2012. :) 

Är du StarRider?
Japp! Lifetime. :D 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken?
I min egen klubb, Ultra Wolverines Pack. ^^ 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten?
Nej de skulle jag inte. :) 

Hur ofta och hur länge spelar du?
De beror på, ibland bara 30 min eller ibland en hel dag. :p 

Spelar du några andra spel?
Ja! Minecraft, msp o Imvu. :) 

Vad är det viktigaste för dig i spelet?
Kompisar, hästarna o uppdragen. 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den?
Den bruna andan från vg, hon heter MidnightWalker men kallas Midi.
 
Har du någon bästa vän i spelet?
Ja, Emma skystar. :) 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik?
Ja har inget ljud på, lyssnar på musik. :) 

Vad för sorts dator spelar du på?
Mac book air. :)) 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Jag läser din blogg. :D 

Önskeras i spelet?
Ardenner. :)) 

Ditt bästa minne i från spelet?
När jag blev lifetime. :) 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv?
Hästsamlaren xD 

Hur kommer det sig att du började spela?
Jag såg en reklam om sso, jag älskar hästar så jag testade spelet. :3 

Vart har du ditt hemstall?
Valedale. :)) 

Önskefunktion i spelet?
Att kunna Få föl o vara uppfödare, de hade varit kul! :3

Kommentarer
Postat av: Mathilda Schöfl

Vilken bra intervju!

2016-02-07 @ 11:31:34 - http://mathildis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: