Gallant Unicorn

Intervju med Ida Lionlord

Ida Lionlord
 
(För att svara på samma frågor: Klicka på kategorin ''Intervjuer''. Bläddra längst ned, kopiera frågorna och svara på dem i en kommentar som du skickar till mig i valfritt inlägg!) 
 
Hur länge har du spelat? 
 1,5 år ungefär 

Är du StarRider? 
 Japp 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
 Jag äger Clay Feathers 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
 Min är ganska ful men nej, för jag tycker alla andra också är rättså fula <3 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
 Beror på, inte jättemycket på vardagarna men väldigt mycket på helgen 

Spelar du några andra spel? 
 Nepp, är mest för att redigera och rita 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
 Lätt min klubb och mina vänner 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
 Min ponny Miniprincess (aka Lara) som ser ut som min gamla irl ponny. Sen älskar jag mina två islandshästar Solo och Bangsi också 

Har du någon bästa vän i spelet? 
 Jag har två, Rebecca Sunberg och Elin Eagledotter 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
 Aldrig 

Vad för sorts dator spelar du på? 
 Mac book pro 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
 Läser många, Alicia starnight, esme silverforce, brigitta och Emelie, Nemo silverhill och denna såklart ;) 

Önskeras i spelet? 
 Hmm.. Vet inte riktigt vad som mer kan komma som inte blir precis som någon annan men haflinger eller svensk ridhäst är väll något som vore roligt. 

Ditt bästa minne i från spelet? 
 Måste säga när jag skapade min klubb <3 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
 Jag är väll den ordningsamma hehe, nån måste ju vara den när hela klubben flummar.. x)

Hur kommer det sig att du började spela? 
 Min kompis visade mig spelet och som liten hade jag alla Star Stable spelen, så det satt i mig när jag testade. Sedan har jag bara fastnat 

Vart har du ditt hemstall? 
 Valedale, lätt det mysigaste stället 

Önskefunktion i spelet?  
Oj.. Vore roligt om klubbledarna kunde bjuda in/avlägsna folk också och även att det fanns ännu mer funktioner för klubbarna eftersom det ändå är typ den enda anledningen till att många spelar sso. Vore också bra om man kunde välja att igga alla utom sin klubb när man har event eller liknande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: