Gallant Unicorn

Intervju med Isabel Masterwacher

Isabel Masterwacher
 
(För att svara på samma frågor: Klicka på kategorin ''Intervjuer''. Bläddra längst ned, kopiera frågorna och svara på dem i en kommentar som du skickar till mig i valfritt inlägg!) 
 
Hur länge har du spelat?
Sedan 2014 när tinkerhästarna kom :D 
 
Är du StarRider?
Japp 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken?
Mja.. Strosar runt lite mellan alla... 
 
Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten?
ABSOLUT!! 

Hur ofta och hur länge spelar du?
Max 2 timmar varje dag, kanske lite på natten. Varannan dag. 

Spelar du några andra spel?
Minecraft.. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet?
... Jag vet inte.. :) 

Har du någon favorithäst?
Vad heter den, och vilken ras är den? Min vita morgan Skywalker :) 

Har du någon bästa vän i spelet?
Aaa, Freja Wolfroad 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik?
Lite olika ;D 

Vad för sorts dator spelar du på?
En dator.. (bärbar lenovo) 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon?
Din, Stures och Nemos. 

Önskeras i spelet?
Haflinger, Connemara och Highlandsponny 

Ditt bästa minne i från spelet?
.. När jag blev Lifetime. (Julen 2015) 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv?
Oj! Det är väldigt olika... Den lata lilla busiga hottentotten. 

Hur kommer det sig att du började spela?
Min kompis spelade det, så jag testade ;) 

Vart har du ditt hemstall?
Valedale såklart! 

Önskefunktion i spelet?
Hage ifrån stallet och dressyr ;)

Kommentarer
Postat av: Isabel Masterwacher

Haha ^^

2016-03-02 @ 22:51:36
Postat av: Isabel Masterwacher

Haha ^^

2016-03-02 @ 22:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: