Gallant Unicorn

Intervju med Ivy Yellowcake

Ivy Yellowcake
 
(För att svara på samma frågor: Klicka på kategorin ''Intervjuer''. Bläddra längst ned, kopiera frågorna och svara på dem i en kommentar som du skickar till mig i valfritt inlägg!) 
 
Hur länge har du spelat?
Sedan 2013, men blev starrider och aktiv först påsken 201 cB 

Är du StarRider?
Japp, lifetime 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken?
Jag är medlem i den fantastiska, sötaste, snyggaste, bästaste klubben Sword Aces 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten?
Jaadå, vill ha en annan :c 

Hur ofta och hur länge spelar du?
Förut spelade jag 4 timmar per dag haha, men nu har jag annat att göra så det blir att jag vissa dagar bara loggar in och säger hej till några vänner och vissa dagar spelar typ en timme 

Spelar du några andra spel?
Nja, lite Minecraft och Sims (Men det är bara roligt att göra gubbarna heheh) 

Vad är det viktigaste för dig i spelet?
Alla mina vänner och så <3 

Har du någon favorithäst?
Vad heter den, och vilken ras är den? Min favorithäst är...är....Nejmen gillar lilla morganen Honeycookie aka Hector mycket. 

Har du någon bästa vän i spelet?
Alltså, har jättemånga bästa vänner! 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik?
När jag levlar vill jag nästan alltid ha musik, annars vill jag ha tyst. Gillar inte sådär DUNDUNDUNDUNDUUUN.

Vad för sorts dator spelar du på?
Macbook 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon?
Jag läser din såklart, sedan läser jag Nemos (Courtney Silverhill), och ibland kollar jag in på Emlans och Kims blogg (Emelie Silverhaven och Brigitta Underhand) 

Önskeras i spelet?
OMG FALABELLA <3 <3 <3 <3 <3 

Ditt bästa minne i från spelet?
Öh...När jag började spela tror jag, minns att jag trodde Justin Moorland ägde ett hotell (?) HAHAHAH 

Hur är du som person i spelet?
Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? Klubbens clown, helt klart enligt mig 

Hur kommer det sig att du började spela?
Det var en kompis som tipsade om spelet ;) 

Vart har du ditt hemstall?
Steves 

Önskefunktion i spelet?
Vill ha voltige och frihetsdressyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: