Gallant Unicorn

Intervju med Julie Dragonroad

Julie Dragonroad
 
(För att svara på samma frågor: Klicka på kategorin ''Intervjuer''. Bläddra längst ned, kopiera frågorna och svara på dem i en kommentar som du skickar till mig i valfritt inlägg!) 
 
Hur länge har du spelat? 
Sedan den 27 Augusti 2014, så cirka 1,5 år. 

Är du StarRider? 
Jepp, LifeTime. :D 

Är du medlem i någon klubb i så fall vilken? 
Jag är med i Diamond Bubbles Company :D 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Ja, avskyr min.. Skulle vilja ha fuxen med vit bläs och fux färgad man :( 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Varje dag i cirka 3 timmar :D 

Spelar du några andra spel? 
Nej bara starstable :) (Inte ens minecraft sån loser jag är) 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Klubben och vänner :D 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Det är en påwnie, den heter Midnightking och är döpt efter Berits (Flixiekimsk) exakt likadana Påwnie :D 

Har du någon bästa vän i spelet? 
Ganska många. Benedicta Silverstone, Molly Wolfpie, Jaquelin Sweethill, Emmy Mightystorm, Daniela Dawnland. Det är typ alla jag vill ta upp här xD 

Har du ljudet från spelet när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Ljudet då låter det mer spännande tycker jag! :D 

Vad för sorts dator spelar du på? 
En bärbar Acer Aspire :) 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Din, Courtney Silverhills, Evelina Silverknights, min egna www.juliedragonroad.blogg.se , Emelie Silverhaven och Brigitta Underhands (Dem har ju en tillsammans). 

Önskeras i spelet? 
Min önskade ras finns redan, PÅWNIE! 

Ditt bästa favorit minne i spelet? 
När jag köpte min Påwnie ofc xD 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv. 
Jag är helt klart klubbens clown xD 

Hur kommer det sig att du började spela? 
2 Stycken i min klass i mellanstadiet spelar starstable (Aida Bunnyhaven och Hilda Sweetwood) och då ville jag också prova det. 

Vart har du ditt hemstall? 
Vingården och kommer aldrig flytta :) 

Önskefunktion i spelet? 
Att man skulle kunna igga alla förutom sina vänner och dem i klubben. 

Kommentarer
Postat av: Mathilda Schöfl

Kul med en intervju :)

2016-02-15 @ 07:51:15 - http://mathildis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: