Gallant Unicorn

Intervju med Sofia Friendlake

Sofia Friendlake
 
(För att svara på samma frågor: Klicka på kategorin ''Intervjuer''. Bläddra längst ned, kopiera frågorna och svara på dem i en kommentar som du skickar till mig i valfritt inlägg!) 
 
Hur länge har du spelat? 
Jag har spelat sen Starstable startades! 

Är du StarRider? 
Lifetime! 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
För tillfället är jag klubblös. Inte hittat någon jag känt är sådär Wow. 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Ja jag skulle vilja ha en annan 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Jag loggar in varje dag. Kan variera mellan 1 timme till hela dagen :) 

Spelar du några andra spel? 
Nej inte för tillfället! 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Åh, mina vänner såklart <3 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Min favorithäst är min Quarter Spotligth winner. 

Har du någon bästa vän i spelet? 
Ja Mary Moonnight som är min bästa polare irl med :) 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Jag har lite svagt ljud från spelet samtidigt som jag har musik på :) 

Vad för sorts dator spelar du på? 
En speldator som är ihop plockad :) 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Nej. 

Önskeras i spelet? 
Att man kan vissla på hästen! 

Ditt bästa minne i från spelet? 
Oj.. Jag har så himla många haha! 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Jag är väl den där som är både seriös och hjälpsam kan man väl säga. 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Jag älskar hästar och detta spelet är väldigt roligt. Med äventyr och andra lika galna häst människor:) 

Vart har du ditt hemstall? 
Steves gård 

Önskefunktion i spelet? 
Vissla på hästen

Kommentarer
Postat av: Hanna Sweetsister

Jag vill gärna bli intervjuad och det står ju att man kan svara på samma frågor men fattar ändå inte❤️ Kan du intervjua mig?

Svar: Du kopierar helt enkelt frågorna bara?
ssohaley.blogg.se

2016-05-26 @ 14:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: