Gallant Unicorn

Jag håller tummarna för en uppdaterad garderob

Uppdatering idag, vad hoppas ni på och vad tror ni kommer komma?
Jag hoppas verkligen på en uppdaterad garderob, med mer plats och kanske ett enklare sätt
att sortera sakerna? Att kunna sortera efter färg hade varit en dröm, men jag hade inte klagat om 
vi ''bara'' fått mer utrymme. Jag vill inte sälja saker jag fått i uppdrag eftersom jag tycker att de sakerna
är roliga att spara som minnen och jag vill heller inte sälja saker jag en gång betalat för bara för att kunna köpa nya saker... Det jag tror kommer komma på uppdateringen är antingen en sneak peek på fashion week eller de kanse till och med lägger in den redan nu? Jag gillade verkligen fashion week förra året med catwalk och alla spännande karaktärer! Hur passande hade det inte varit med en uppdaterad garderob inför Jorviks största (och enda, nåja) modegala? Okej jag ska släppa det där med att jag vill ha en större garderob nu, det börjar bli lite tjatigt inser jag... Men jag vill haaaa!
 
 

Kommentarer
Postat av: Daniela Silvergarden

Det är aldrig fel att drömma Haley ;)

Svar: Det har du helt rätt i :)
ssohaley.blogg.se

2016-02-24 @ 09:34:48
Postat av: Jamie Winterbell

Tänk om man kunde se färgen på utrustningen som det är på benlindorna, så att man inte behöver leta sig knäppp varje gång! Drömmen <3

Svar: Ja, åh gud vad det hade underlättat!
ssohaley.blogg.se

2016-02-24 @ 10:46:45 - http://jamiewinterbell.weebly.com
Postat av: Bianca Waterlund

Neee det kom inte, men det blev modevecka i alla fall:) Jamie, det önskar jag med:):):)

2016-02-24 @ 20:41:08
Postat av: Ebba Youngland

En uppdatering i heeela hemstallet, drömmen i drömlandet!

2016-02-25 @ 19:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: