Gallant Unicorn

Jag har världens finaste vänner

Jag blir väldigt trött av min medicin så igår på kvällen så tog jag med mig mina katter 
och gick och la mig i sängen en stund. Jag måste ha somnat till för jag vaknade av att någon
bankade på ytterdörren... Gick ned hel yrvaken och öppnade och där står en hope drakar!
Victoire Winterfall, Felicia Nightlake, Nina Bunnystorm och Amanda Wolfdaughter!
 
Gissa om jag blev chockad?
De är så sneaky och hade planerat att överraska mig ett tag och jag misstänkte ingenting haha!
Så nu ska vi bara mysa och umgås hela helgen, är så tacksam för att jag har så fina vänner och
jag har hittat dem via SSO! Tänk om jag inte hade gått med i Sneaky Dragons, vilka underbara 
människor jag hade gått miste om?
 
 

Kommentarer
Postat av: I💗 Horses

Åh.....! Vad gulligt<3

2016-02-27 @ 13:11:16
Postat av: A Kartoffel

Om jag hade så fina vänner.. En är avundsjuk på mig bara för att jag köpte en islänning innan henne..

2016-02-29 @ 22:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: