Gallant Unicorn

Jag hör tydligen hemma i Slytherin!

Den här veckan kommer enbart att handla om Harry Potter för oss i Sneaky Dragons!
Det är Amanda Youngweb som håller i veckan och gissa om jag är lycklig? Älskar Harry Potter!
 
Vi kommer att delas in i elevhem och jag gjorde ett test här
för att se vart jag ''borde'' hamna och här är mitt resultat:
(på engelska dock men ni kan ju testa ändå,
även om ni känner att ni inte förstår precis allt så kan det ju vara en bra övning?) 
 
Pottermore Sorting Hat Quiz
Your Result: Slytherin

80%
Congratulations! Welcome to SLYTHERIN HOUSE.
Our emblem is the serpent, the wisest of creatures; our house colours are emerald green and silver, and our common room lies behind a concealed entrance down in the dungeons.
We pride ourselves on ambition, determination, cunning and resourcefulness.
Slytherin will help you on your way to greatness, not everyone in this house is evil or cowardly.
Traits: Cunning, ambition, determination, resourcefulness and intellect.
Notable People: Merlin (yes, Merlin was in Slytherin), the Malfoys, Severus Snape, Tom Riddle.

66%Ravenclaw

53%Gryffindor

43%Hufflepuff
 
 Just grönt och silver är det ju inget överflöd av (i alla fall inte i matchande nyanser...) men jag gjorde mitt bästa och så här kommer vi att se ut under veckan! Om jag inte ändrar mig, så velig haha!
 

Kommentarer
Postat av: Nadia Oakhall

Omg! Älskar Harry Potter! Kan jag gå med i klubben xD?

Svar: Bara för att vara med på Harry Potter-veckan? :P
ssohaley.blogg.se

2016-02-22 @ 13:30:34
Postat av: Nadia Oakhall

Hahaha! Ja! Men jag skulle ju kunna ha det med min egen <3

Svar: Det går ju det med haha :)
ssohaley.blogg.se

2016-02-22 @ 13:47:13
Postat av: Delfina Ponypaw

Jag har blivit Ravenclaw i varje test jag någonsin gjort, även de som är gjorda av J.K. Rowling, så jag är Ravenclaware :D

2016-02-22 @ 13:56:03
Postat av: Kara Bravedawn

Gjorde testet och fick Ravenclaw mwheheh

2016-02-22 @ 14:20:46
Postat av: Christelle

Ni ser jättefina ut! :)

Svar: Tack :D
ssohaley.blogg.se

2016-02-22 @ 14:43:10
Postat av: Haley Eastlake

Blev Hufflepuff precis som på alla andra test som jag gjort. Grymt kul men Harry Potter vecka, kan nog bli många intressanta event!Hoppas ni får det trevligt :)

Svar: Haha åh! Ja jag är riktigt förväntansfull inför vad som komma skall :)
ssohaley.blogg.se

2016-02-22 @ 15:36:54 - http://eastlakestable.blogg.se
Postat av: Hazel Oaklord

Men gud vad mysigt, hoppas ni får en grym vecka! Själv hör jag hemma i Hufflepuff :)

2016-02-22 @ 20:46:46
Postat av: Rachel Lionson

Omg! Älskar hp!!! Snälla lägg ut mycket av vad ni gör! Hade varit så kul att följa!

2016-02-22 @ 22:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: