Gallant Unicorn

Jag vill ha höga westernboots!

Jag var så himla glad när bootsen kom till spelet, det var något jag velat ha ett tag!
Men jag undrar varför de gjorde dem med så låga skaft? Till vissa byxor som har lite 
längre byxben ser det jättebra ut, men till många byxor ser det ganska konstigt ut när det
blir en glipa mellan slutet på byxorna och bootsen, så här;
 
Tänk vad snyggt det hade varit om skaften varit lite längre och det inte hade blivit en glipa?
Nu kan man ju lösa det enkelt och helt enkelt använda byxor som slutar nere vid foten, men
jag skulle verkligen vilja kunna använda de här slitna jeansen till boots utan glipa:
 
Ja på tal om de här jeansen, vad tusan hände med slitningen på dem?
När jag köpte dem så var det inte lappat på knäna utan man såg sin karaktärs hud på knäskålen genom
jeansen, jag tycker faktiskt det såg mycket bättre ut än den här lappningen?
Jag använde dem en hel del förut men nu så nääe, de är helt enkelt inte lika fina längre! 
Hittade ingen bättre bild men här syns skillnaden på jeansen tydligt!
 
Nåja, nu var det inte jeansen det här inlägget skulle handla om utan boots!
Den sortens boots jag önskar är den här typen med höga skaft:
 
Karln hade ju ingen tröja på sig och sånt kan jag ju inte visa er så jag var omtänksam och gav honom
en vacker t-shirt så han inte fryser ^^ 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellie Cloudforce

Snygg T-shirt. Hahaha:)

Svar: Jag har skills haha :P
ssohaley.blogg.se

2016-02-12 @ 18:18:31
Postat av: Sture

Asså shiet men dina redigeringsskills?! :O :D LÄR MIG!

Svar: Asså tror inte det går att lära ut, det är som en gåva som man föds med <3
ssohaley.blogg.se

2016-02-12 @ 18:46:37 - http://silverknight.blogg.se
Postat av: Cassandra Watersmith

Dela med dig av skillsen haha

Svar: Asså de är medfödda är jag rädd :P
ssohaley.blogg.se

2016-02-12 @ 19:01:14 - http://watersmith.blogg.se
Postat av: Stephanie Diamondfall

Slitningen byxorna ändrades när byta ansikte+hudfärg kom har jag för mig. Och jag gissar att orginalhudfärgen var inlagt på byxorna istället för på separata ben så det var väl för svårt att göra så att de bara lappade över hålen typ.

2016-02-12 @ 19:47:19 - http://landofstarstable.blogg.se
Postat av: Yvonne Sweetwood

OMG dina skills! Kan jag också få en!?! ♥_♥

2016-02-12 @ 21:58:09 - http://ysweetwood.weebly.com
Postat av: Bella Flowerrock

Asså jag såg inte att du hade målat tröjan förts jag läste att du hade gjort det!! HAHAH!!! Snyggt iallafall ;)

2016-02-13 @ 10:55:50
Postat av: Alanis Monsterstone

Tror det är för att man kan ha olik hudfärger, då måste dem ju gör jättemånga olika byxor med olika hudfärger på slitningen :)

2016-02-14 @ 18:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: