Gallant Unicorn

Läste jag SSO's tankar? :O

Haha näe, jag skojar bara!
Men lite komiskt var det allt att jag satt och skrev ett inlägg på morgonen som jag tidsinställde till eftermiddagen om att jag var nyfiken på fortsättningen på allt som har med G.E.D och Herman att göra.
Och vad ploppar upp på youtube samma dag? Jo det här:
 
 
Jag fattade ingenting först när folk började kommentera med ''Kolla på youtube omg'',
sen när jag väl klickade in på youtube så satt jag där och log - äntligen! Så peppad!

Kommentarer
Postat av: Cecilia Gladefield

Ska bli jättespännande :D Stackars Herman, snart så blir han räddad och jädrar vad de ska få ångra att de kidnappade vår mys Herman! ;P

Svar: MysHerman? hihi! Men det ska bli sjukt spännande! :D
ssohaley.blogg.se

2016-02-16 @ 12:38:13 - http://jorvikhantverkaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: