Gallant Unicorn

Men neeeeeeej!

Satte mig precis och skulle klippa ihop min frågevideo och inser att hälften av det jag säger inte
har tagits upp av min mic och det som faktiskt hös överröstas av en massa brus?
Alltså jag blir ju så less! Först så slutar mitt första headset fungera, sen när jag har ett nytt som är
precis likadant så slutar micen att ta upp ljudet? Så här känner jag just nu:
 
 
Näe nu köper jag inte fler såna headset, hur mycket jag än
gillar ljudet i det så fungerar det ju inte om jag inte kan spela in när jag pratar? Man kan höra det lite i mina videor som jag postat om vad som händer bakom kulisserna i min serie Onyx, men jag trodde inte att det var så illa som det faktiskt är. Man hör inte ens vad jag säger för det låter som att någon sitter och prasslar med en plastpåse precis i örat på en när man lyssnar på videon så atteh, ja. Ingen frågevideo förrän jag har ett nytt headset! 
 
En postitiv sak är dock att jag tror att vårt internetproblem löst sig?
Uppkopplingen har hållt sig stabil hela dagen och jag har inte märkt av något segande eller lagg!
Så jag ska försöka ladda upp senaste avsnittet av Onyx, det lär ju ta ett tag men skam den som ger sig!
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida Kittenforce

Razer Kraken Chroma är ett suuuuperbra headset som jag rekommenderar VARMT! Vet ju inte vilket headset du använt dig av men om du inte provat Razer Kraken så borde du göra det :D <3

Svar: Jag har testat flera headset från Razer och jag gillar inte riktigt hur de sitter. Jag tycker att de känns lätta och sitter löst och jag föredrar headset som väger lite mer och sitter åt liksom, men tack för tipset :)
ssohaley.blogg.se

2016-02-03 @ 15:51:16 - http://kittenforce.blogg.se
Postat av: Stephanie Diamondfall

Bra att internetproblemet lösdes iaf, själv har jag väldiga problem. Min datorhar vägrat starta i 2 dagar och har testat allt. Så det enda alternativet kvar är att återställa hela datorn. Alla bilder och alla mina minnen kommer raderas. Vet inte varför jag skriver detta men aja.

Svar: Men neeeeej, hade blivit så ledsen om jag blivit av med allt! Min iMac bestämde sig för att stendö (det var ett fabriksfel på just den modellens hårddisk så jag fick en ny gratis) så jag vet hur det är :/
ssohaley.blogg.se

2016-02-03 @ 18:04:27 - http://landofstarstable.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: