Gallant Unicorn

Men really?!

Jag har försökt logga in från och till i över två timmar nu, till slut kom jag in men möttes
av det här direkt efter laddningsskärmen:
 
Jag hoppas verkligen att de hittar felet på vår uppkoppling snart, för jag vill ju kunna spela!
Och ladda upp videor, det är ju liksom lite knepigt utan internet!
 
Det verkar som att just SSO är väldigt känsligt, minsta lilla instabilitet och det dör!
Men det är inte bara SSO, det tar evigheter att ladda vilken hemsida som helst :(
 

Kommentarer
Postat av: Nadia Oakhall

Stackare

Svar: Blir mest arg och frustrerad :/
ssohaley.blogg.se

2016-02-02 @ 17:41:11
Postat av: Nadia Oakhall

Jo, men det är synd att du inte kan spela :(

2016-02-02 @ 21:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: