Gallant Unicorn

Nytt lifetime-set! Första delen, en skjorta!

Fick det här på min mail precis och eftersom jag vet att SSO kan vara lite sisodär med att skicka ut mail till sina spelare (trots att man klickat i att man vill ha nyhetsbrev och liknande, eeeh?) så brukar jag försöka posta koderna här när de kommer ut!
 
Det du som är Lifetimestarrider kan få nu är till att börja med den här skjortan!:
 
Alltså, hur fiiiin?
Du hittar de andra värdekoderna, bland annat för setet vi fått till hästen i min kategori som
heter värdekoder här på sidan med mina kategorier :)
 

Kommentarer
Postat av: Svea Stargarden

Vet du när man får fler delar av outfiten på "storm" setet? Om du har fler koder till setet kan du säga till då vill gärna ha hela outfiten:)

-Svea

Svar: Är inte hemma så har inte tillgång till dator just nu, men jag har ett svagt minne av att jag la in de koderna i en kategori som heter "värdekoder" eller något liknande här på bloggen :)
ssohaley.blogg.se

2016-04-05 @ 19:36:50 - http://ssosvea.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: