Gallant Unicorn

Och nu är det bara att vänta...

Är ni lika peppade som jag är på uppdragen idag?
Jagär lite extra peppad eftersom jag är relativt säker på att jag kommer att gå upp till level 19 idag!
Jag saknar 30 fjuttiga xp till level 19 så jag borde väl gå upp i level idag va? HYPE!
 
Sitter här och väntar på att nyheterna ska uppdateras för trots att vi fått se en liten sneak peek på vad som komma skall så är jag nyfiken på vad vi ska få göra och om det kommer något mer än uppdragen (uppdrag skulle absolut vara tillräckligt MEN det ryktas om att SSO själva skrivit ut att de jobbar på att utöka garderoben så en liten hint om hurvida det är sant eller inte skulle vara trevligt!). Så ja, nyfiken!
Och så hoppas jag på att de fixar bort snön som envist håller sig kvar på vissa träd i Epona!
 
Annars då? Njäe inget alls faktiskt, servern stängdes ned ganska tidigt så hann inte logga in och fota något så bjuder på en bild från igår istället för en ny. Vet inte vad jag skulle fotat ändå så...
 
Det här är vad vi gjorde efter eventet igår, Sasha's häst är så charmig haha! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: