Gallant Unicorn

Yey, level 14!

Jag har inte kunnat levla så fort som jag egentligen ville pga vårt internet men det går ju i alla fall
framåt, och det är sååå skönt att det går lite fortare nu när karaktären är högre level!
Dock så har jag inte köpt de allra ''bästa'' kläderna än utan jag kör lite blandad stil med 
det jag fått i uppdrag och det jag köpt eftersom jag inte orkade vara slö haha!
 
Annars då?
Nja jag har inte så jättemycket att göra på Haley Rainstorm, det verkar som att de tagit bort Ricky's uppdrag när man uppnått ryktesnivån ''Gillad''. Trist då jag inte har någon fraktion att bygga rykte med alls längre. Men jag hoppas att vi får fler roliga uppdrag med Ricky snart!
 

Kommentarer
Postat av: Matilda Southtree

VA :O

2016-02-05 @ 07:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: