Gallant Unicorn

Årets första event!

Nemo drog igång året med ett fyspass!
Hon tycker tydligen att vi lagt på oss för många pixelgram så att våra pixelkläder
sitter illa så vi fick träna bort dessa genom lite olika övningar som hon hittat på!
Vi samlades vid den övergivna bondgården i träningskläder:
 
Sen fick vi hoppa av våra hästar och LEDA dem ner till Conrad. Jösses!
 
Jag hade min ''Onyx-häst'' (som jag av nån anledning börjat kalla honom haha!) och han var sååå bråkig!
Ville inte svänga, fastnade, slet sig och ja... Det gick inte så där jättebra att leda honom helt enkelt!
 
Sen red vi på töntled i äkta SneakyDragons-stil hela vägen till Fort Pinta. Ja det är långt när man ska rida på töntled i samma gångart hela tiden. Jag har sååå svårt att bete mig då. Ehe...
När någon säger: Skritta/ trava på ett led så vill jag bara köra full fräs, bara jag eller?
 
Vi svalkade oss i vattnet. Ja det finns ju värmeslingor i alla sjöar så att det alltid är minst 20 grader varmt i vattnet överallt på hela Jorvik... Så det var mysigt! Okej, då kanske man inte svalkar sig om det är varmare i vattnet än i luften? Näe. Nu blev det fel... Vi simmade i alla fall!
 
Nemo var inte klar med oss så vi fick jogga till färjan, jogga i väntan på färjan och jogga PÅ färjan!
 
Vi joggade hela vägen till fiket... Nemo sa att vi skulle dricka vatten, så vi åt munkar och drack läsk^^
 
En svettig kram! Vad Sasha gör vet jag inte haha, jag antar att hon tog kort?
Eller så ville hon inte blanda sin svett med vår vanliga basic-svett?
 
Bästa drakarna, har saknat dem så himla mycket under ledigheten vi haft under jul och nyår <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: