Gallant Unicorn

Då kör vi, Rickys dagliga omgång två...

Fortfarande lite förbryllad över hur SSO tänkt här, samma dagliga en gång till?
Men men, bara att ta tag i det antar jag? Vill ju bara bli klar med de här uppdragen... Igen?
 
 Smutsar ned min nya häst med en soppåse, stackarn haha!
 
 
Orkade inte kuta efter Ricky så fuskade lite och tog med hästen, vet inte vad som hänt med min
karaktär men det är sjukt svårt att styra utan hästen? Har inte det problemet på mina andra konton,
det är liksom som att min karaktär inte kan gå/springa rakt fram utan hela tiden vill styra åt sidorna...
Otroligt frustrerande haha :)

Kommentarer
Postat av: Michelle Dragonhill

Min karaktär är också skitsvår att svänga med, bara vägrar gå dit jag vill så fort hon inte sitter på hästen D:

2016-01-24 @ 00:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: