Gallant Unicorn

Dagens sena outfit

Ville fota en outfit som jag blev ganska nöjd med, tyvärr så hann det bli ganska mörkt
men jag hoppas att ni ser lite i alla fall! Skulle verkligen vilja ha flera par gråa lindor i spelet!
Det här är en tävlingsbar outfit (alltså 43 i ''Rida'' och 28 i ''Snabbhet'')
 
Hjälm - ''Vitgrå vinterhjälm'' - Gallerian
Kavaj - ''Brun festkavaj'' - Gallerian
Hanskar - ''Getinghandskar'' - Moorland
Jeans - ''Svarta jeans'' - Silvergladebyn
Boots - ''Bruna läderridstövlar'' - Vingården
 
Träns - ''Brunt shabby chic-träns'' - Paddockön
Sadel - ''Brun shabby chic-sadel'' - Paddockön
Schabrak - ''Grått rutigt schabrak'' - Gallerian
Benlindor - ''Skördestrumpor'' - Jarlaheim

Kommentarer
Postat av: Rebecca Spiderstar

Hästen du har är såå söt och fin vill ha den nuuu ♥️♥️

Svar: Visst är den fin? Vet att det är många som tycker att den är ful, men jag har älskat den sen första dagen då den kom till spelet :D
ssohaley.blogg.se

2016-01-02 @ 22:59:57 - http://rebeccaspiderstar.blogg.se/
Postat av: Rebecca Spiderstar

Haley jag undrar vart man köper den hästen för den är min favo av alla hästar i spelet och jag sparar till den. Skulle bli såååå glad över att få veta vart den fins♥️ Och om du har något namnförslag så kan du kanche säga det jag tänkte att den kanche kan heta Goldstar. Är det ett bra namn?♥️♥️

Svar: När jag köpte den så stod den vid stallet Gyllenbladet, och jag tror den står kvar där :) Tycker det var ett jättefint namn!
ssohaley.blogg.se

2016-01-03 @ 19:47:45 - http://rebeccaspiderstar.blogg.se/
Postat av: Rebecca Spiderstar

Tack för hjälpen nu ska jag skaffa min älskling Goldstar♥️

Svar: yey :D
ssohaley.blogg.se

2016-01-04 @ 17:22:48 - http://rebeccaspiderstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: