Gallant Unicorn

En namninsamling för mer plats i garderoben

Det är många som säger att de med vill ha mer utrymme, men ärligt talat, hur många skickar
in det till supporten sen? Jaghar skapat en namninsamling som jag tänkte skicka till supporten.
 
Du kommer till den genom att klicka häääääääär!
Du behöver så klart inte gå ut med ditt riktiga namn utan du kan skriva under med ditt namn i spelet! 
 
Det här är mitt kaos, då har jag ändå sålt saker som jag vet att jag aldrig kommer att använda.
Det finns liiiiite mer plats bland hästsakerna, men det är ytterst lite så mer plats skulle vara 
önskvärt där med! Kläderna jag har i väskan får inte plats i garderoben...
 
 
 
 
 
 
 
Vi har redan fått ett utökat garderobsutrymme en gång, så kunskapen om att uppgradera finns ju...
Och nu när gallerian kommit till spelet så kommer det nya kläder och ny utrustning mycket oftare än
innan den infördes i spelet. Nej man måste så klart inte köpa nya saker, men det känns trist att det som
hindrar är utrymmet i garderoben... 
 

Kommentarer
Postat av: Rachel Lionson

Skrev under! ❤

2016-01-03 @ 22:14:03
Postat av: Claire Masterknight

Vill verkligen skriva under, men jag är inte så sugen på att skriva vilken ort jag bor i...

Svar: Många har skrivit tex Jorvik så du måste inte skriva din riktiga hemort:)
ssohaley.blogg.se

2016-01-04 @ 09:47:09
Postat av: Daniela silentmoutain

måste man skriva sin ort jag vill skriva under men vill inte ge ut var jag bor

Svar: Du måste inte skriva vart du bor irl, många har skrivit Jorvik och Vingården osv :)
ssohaley.blogg.se

2016-01-04 @ 12:33:19 - http://cavallosso.blogg.se/
Postat av: Nova Friendhill

När gallerian kom så gjorde dom jo skåp där man kan lägga sakerna i :)

Svar: Det är ju samma garderob :P
ssohaley.blogg.se

2016-01-06 @ 02:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: