Gallant Unicorn

En ny liten pålle

Hade lite svårt att bestämma vilken häst jag skulle köpa idag...
 
 
Jag gillar verkligen den här, så det kan nog hända att den får flytta hem till mig senare...
 
 
Jag älskar färgen på hästen, men jag tycker inte om färgen på ögonen!
Hade hellre sett att den hade en varm brun färg på ögonen och inte den där konstiga gula färgen...
 
 
Det slutade med att jag köpte den här, är ju lite svag för de ljusa hästarna i spelet så den
här föll mig verkligen i smaken! Gillar att de gav den ljusa ögon med, den känns mer verklighetstrogen
med ljusa ögon än om de hade varit mörka. Hade gärna sett en svartskäck med mycket vitt i ansiktet och ljusa ögon med, men det kanske kommer senare?
 
 
Titta vad söt! Han heter Honeydew :)
 
 
Blev glad när snön var kvar när jag loggade in med!

Kommentarer
Postat av: Ellie Cloudforce

Jag tycker att du gjorde helt rätt val!!!!

2016-01-06 @ 14:48:51
Postat av: Flisan

BALSVFLANXLLAÅSBDÅANDPDÅQBWYELNZ!!! Sååååååå sööööt 😍😩🤗😱

2016-01-06 @ 16:40:10
Postat av: Emma Shortroad

Haha åh!
Jag som döpte min till Honeydash, haha <3

2016-01-06 @ 17:17:53 - http://emmashortroad.blogg.se
Postat av: Ellie Northfall

men ofta att vi döpte våra båda till honeydew? :o

Svar: Haha men ååh, twinsies! :D
ssohaley.blogg.se

2016-01-06 @ 18:45:22 - http://ellienorthfall.blogg.se
Postat av: Stephanie Diamondfall

Tycker det där var otroligt fin, men jag gillar verkligen inte hästar med lykta :/ Så får hoppas att det kommer ännu ett lass med islandshästar.

Svar: Åh, näe då förstår jag att du inte gillade den! Jag hoppas med på fler, vill ha en svart! Och en svartskäck.... Och en gråskimmel... Och ja, många haha!
ssohaley.blogg.se

2016-01-06 @ 18:55:15 - http://landofstarstable.blogg.se
Postat av: Elvira Purplecake

Jag köpte lika som du och min heter Vanillacake så tyckte du gjorde HELT rätt val!😄

2016-01-06 @ 21:15:56
Postat av: Felicia Eveningwright

Föressten, har ni namntips? Vill ha nåt med Honey🤓

Svar: Hrm, typ allt med Honey i blir ju gulligt haha så det är svårt att välja bara ett namn :P
ssohaley.blogg.se

2016-01-07 @ 09:07:39
Postat av: Matilda Southtree

Vill inte ha en stor lykta eller tecken som går upp högt på benen :( En sån svartskäck vill jag inte ha! Och på den här så är även lyktan lite konstig och inte alls fin på ena sidan :/

2016-01-08 @ 07:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: