Gallant Unicorn

Honeydew är en hjälpsam häst

Är fortfarande jätteJÄTTEförkyld (haha min blogg är såååå tråkig just nu jag vet! Men så
fort jag mår bättre så ska jag ta tag i Onyx och svaren från frågestunden men just nu så
varken orkar eller kan jag spela in svaren för jag låter som en hes häxa!) så jag spelar väldigt lite.
 
Titta vilken duktig liten häst som hjälper till!
 
Loggade in och gjorde Hayden's dagliga, tävlingen i Månskärebyn och några av julbestyren...
Har fått allt från tomten (ja, så länge det inte finns något mer som jag inte sett men det känns inte
så troligt eftersom jag gjort alla julbestyr varje dag och bytt in dem mot julklappar...) så jag kommer nog spara fragmenten jag har kvar nu tills nästa jul... Känns inte värt att byta in dem nu när jag inte
får några nya saker och om det inte blir samma upplägg den här julen som kommer så nähe...
Satt precis och funderade på om jag skulle orka levla lite men det löste sig på egen hand när jag 
helt plötsligt fick nätverksfel. Nepp då gav jag mig, kommer logga in senare igen och levla istället :)
 
Näe, nu ska jag bädda ned mig i sängen (dubbla täcken, varma kläder och tofflor - feberfrossa!) och
titta på film i någon timme innan jag somnar igen. Har inte ens koll på hur mycket jag sovit de senaste
dagarna, känns som jag gått i ide typ! Men jag antar att jag behöver sova och bli av med det här eländet till förkylning som jag lyckats dra på mig. Är så less på att inte orka med någonting nu...
 

Kommentarer
Postat av: Flisan

Stackarn.... Krya på dig ❤️

2016-01-10 @ 10:32:19
Postat av: Elisabeth Westpoulos

Krya nu 😊 Ät soppa så blir det bra 😉

Svar: Ska försöka <3
ssohaley.blogg.se

2016-01-10 @ 11:18:23
Postat av: Astrid Gladebell

Krya på dig ♥
Jag skulle kunna ge dig soppa just nu, Men då gör jag ju sönder skärmen..

Svar: Haha åh, gulle då :)
ssohaley.blogg.se

2016-01-10 @ 11:25:37
Postat av: Saga

Du är sjuk typ heeela tiden och jag har inte varit sjuk på 2-3 år xD

Svar: Jag är sjuk ofta för att jag har ett nedsatt immunförsvar pga en annan sjukdom
ssohaley.blogg.se

2016-01-10 @ 12:41:25
Postat av: Lexi

vart hittar man ovanliga guldmynt i dinodalen? ( arkeologin ) jag vill såå himla gärna ha den där blåa kappan/jackan med knappar!
krya<3

Svar: De ligger lite överallt, finns tyvärr inget system som gör att man bara kan hitta såna utan det är helt slumpmässigt :/
ssohaley.blogg.se

2016-01-10 @ 13:38:55
Postat av: Tove A

Krya❤️

2016-01-10 @ 19:20:14
Postat av: Christelle

Krya på dig!❤

2016-01-10 @ 21:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: