Gallant Unicorn

Intervju med April Pinehill

 
 
April Pinehill, Air Star 
 
(För att svara på samma frågor: Klicka på kategorin ''Intervjuer''. Bläddra längst ned, kopiera frågorna och svara på dem i en kommentar som du skickar till mig i valfritt inlägg!) 

Hur länge har du spelat? 
Jag har spelat sedan maj 2014. 

Är du StarRider? 
Ja, jag blev lifetime bara en vecka efter att jag började spela. 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Jag är med i Royal Fighters som ägs av Emelie Silverhaven 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Absolut inte! Tycker bara att min startis är fin... Hehe. 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Det beror på, förut kunde jag spela i flera timmar, men eftersom att jag har gjort klart allt i spelet förutom en ryktesfraktion i Epona så blir jag lätt uttråkad. Om jag umgås med klubben brukar jag spela några timmar. Annars ca 30 minuter. 

Spelar du några andra spel? 
Förut spelade jag mycket online spel, som stallet.se, panfu och club penguin, men dom har ju tyvärr kind of dött ut. Ibland spelar jag andra hästspel, Skate på Xbox, Assassins creed eller GTA. Någon gång kan jag få för mig att bygga något ointressant i Minecraft. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Att ha vänner som man kan spela med ibland, jag hade slutat för längesen om jag inte haft några vänner eller inte varit med i en klubb som är social! 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Min första favorit var fux Andalusiern (Goldflame) och han kommer alltid att vara speciell för mig. Annars älskar jag alla Tinkerhästarna! 

Har du någon bästa vän i spelet? 
Zoe Seabrooke, Diana Silverburg och Montana Westhall 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Både och! 

Vad för sorts dator spelar du på? 
Haha, en dålig laptop. Man har tur om man når över 10 fps. Jag får dock låna min tvillingbrors dator rätt ofta, den är myycket bättre än min laptop. 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Jag läser Emlan&Kims, din, Esmes och Alicia Starnights, rekommenderar er alla haha ;) 

Önskeras i spelet? 
Haflinger eller någon snabb ponny (en b eller c ponny som är lila snabb som hästarna och ser ut som en riktig sportponny). 

Ditt bästa minne i från spelet? 
Förut var jag med i klubben Prime Stars i över ett år och har många fina minnen därifrån. Den klubben kommer alltid att betyda massor för mig! 

Hur är du som person i spelet?  Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Klubbens clown heeeeelt klart hahaha. No doubt. 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Jag har spelat Star Stable och SSL ända sedan de släpptes av Pollux hästbokklubb och är intresserad av hästar irl, så jag spelar gärna hästspel. Hittade sso av en slump och då började mitt spelade. 

Vart har du ditt hemstall? 
Epona, men när jag gjort klart ryktet där kommer jag flytta tillbaka till Valedale så att jag har nära till älskade Dinodalen hihi 

Önskefunktion i spelet?  
En total makeover av hemstallet + garderoben!! Det behövs verkligen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: