Gallant Unicorn

Intervju med Julia Underlund

Julia Underlund
 
(För att svara på samma frågor: Klicka på kategorin ''Intervjuer''. Bläddra längst ned, kopiera frågorna och svara på dem i en kommentar som du skickar till mig i valfritt inlägg!) 
 
Hur länge har du spelat?
Typ ett och ett halvt år. 

Är du StarRider?
For ever and ever ;D 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken?
Jag äger min egen, Moon Tide. 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten?
Nä :) Älskar min Sky <3 

Hur ofta och hur länge spelar du?
6 dagar i veckan, typ, hur länge...Tills jag inte får spela mer, hehe. 

Spelar du några andra spel?
Minecraft, Sims, Toki Tori, Portal, Cut the Rope, Edge, Rush ehh ja ;) 

Vad är det viktigaste för dig i spelet?
Att ha glädje i det jag gör. (+att ha fulllevlade hästar :)) 

Hur många hästar har du, vilka raser och vad heter dom?
Starthäst, Skyknight aka Sky, Gråskimmel. 
Arab, Ravendancer aka Rikki, Brun. 
Arab, Nightdale aka Nighten, Rapp. 
Ponny, Silvershadow aka Vanten, svart med vit rumpa. 
Ponny, Wildsoul, aka Wilda, fuxtiger hehe 8) 
Ponny, Silverpepper aka Peppe, Ljusbrun. 
Appaloosa, Silverspot aka Spotify, Svarttigrerad. 
Islandshäst, Ravenheart aka Korp, Mörkbrun. 
Det är de jag kommer på nu ;) 

Har du någon bästa vän i spelet?
Ja, hon heter Tilde Silverwright! 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik?
Hehe, har en film på i bakgrunden istället ;D 


Vad för sorts dator spelar du på?
En Macbook 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon?
Jaa, min egen, oboyponnyn.blogg.se,
Den där Jannis blogg är rätt bra, Och så Nemos, Stures och Esmes...tror det var alla. 

Önskeras i spelet?
Nu har ju Islandshästar kommit, så Svenskt Halvblod. 

Ditt bästa minne i från spelet?
När jag vann mitt första championat med Rikki ;D 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv?
Den som skäller ut Bex för att hon inte levlar... 

Hur kommer det sig att du började spela?
Vet inte, sökte tror jag ;D 

Vart har du ditt hemstall?
Gåd 4ever! 

Önskefunktion i spelet?
Kunna spela från mobilen ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: