Gallant Unicorn

Intervju med Nadine Duskwater

Nadine Duskwater
 
(För att svara på samma frågor: Klicka på kategorin ''Intervjuer''. Bläddra längst ned, kopiera frågorna och svara på dem i en kommentar som du skickar till mig i valfritt inlägg!) 
 
Hur länge har du spelat? 
Jag har spelat sen sommaren 2014
 
Är du StarRider? 
Japp hela livet plus lite till 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Mega Foals 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Nja..... skulle bara byta man på den jag har 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Spelar varje dag i ca 2-4 timmar ehe.... Och nu när det har kommit huvuduppdrag kommer det bli ännu mer! 

Spelar du några andra spel? 
Jag spelar Sims, Minecraft och Star Shine Legacy 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Huvuduppdrag, klubben, vännerna och hästarna 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Jag har ju alltid min startis Icestar som är ett Jorvikiskt Varmblod 

Har du någon bästa vän i spelet? 
Jag mina två bästa vänner IRL Liza Lionside och Olivia Purpleweb 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Brukar för det mesta stänga av ljudet i spelet, men ibland är det härligt att lyssna på hur hovarna smattrar mir marken!
 
Vad för sorts dator spelar du på? 
Har tre datorer ehe..... En Mac, en Samsung och en Acer. 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Den här, min egen (Duskwaters.blogg.se), Evelina Silverknight (silverknight.blogg.se), Emelie Silverhaven och Brigitta Underhand (emlanbretta.blogg.se), Courtney Silverhill (courtneysilverhill.weebly.com och Alicia Starnights (aliciastarstable.blogg.se 

Önskeras i spelet? 
Gotlandsruss och shetlandsponnier! 

Ditt bästa minne i från spelet? 
Alla huvuduppdrag! Och när man fick åka till Dark Cores hemliga plattform för första gången! Och lyckan av nya huvuduppdrag! 

Hur är du som person i spelet? 
Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Jag är klubbens tråkiga, seriösa och stränga ägare. 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Min kompis visade mig spelet 

Vart har du ditt hemstall? 
Epona 

Önskefunktion i spelet? 
Provridning! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: