Gallant Unicorn

Intervju med Tilda Diamondsmith

Tilda Diamondsmith
 
(För att svara på samma frågor: Klicka på kategorin ''Intervjuer''. Bläddra längst ned, kopiera frågorna och svara på dem i en kommentar som du skickar till mig i valfritt inlägg!) 
 
Hur länge har du spelat? 
2år elr nåt sånt... 

Är du StarRider? 
Yass 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Nope klubblös 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Nej absolut inte älskar min! 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Kanske 1-2 timmar varje dag. 

Spelar du några andra spel? 
Howrse, lite ibland men inte lika mycket som sso. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Vänner 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Måste nog säga min morganhäst Firespirit aka. Fisken. 

Har du någon bästa vän i spelet? 
Ja, hon e tyvärr på en annan server men ajjjja. 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Båda och poddar!! 

Vad för sorts dator spelar du på? 
Nån sorts PC... 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Nemos, stures och så klart Haley Rainstorm!!! 

Önskeras i spelet? 
Nu när islandshästen har kommit så är det ingen speciell, men mustang vore kul! 

Ditt bästa minne i från spelet? 
När jag träffade Haley! 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Jag e den lugna och väldigt konstiga, kan springa omkring helt random! 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Jag såg en reklam på datorn, och då kunde man int spela på mac, och familjen hade bara Mac, men sen när man kunde spela på Mac, då började jag. 

Vart har du ditt hemstall? 
Nya hillcrest stallet 

Önskefunktion i spelet?  
Större stall med ordentliga boxar, så man kunde ha alla hästar hemma, några kunde stå inne och några kunde gå i en hage utanför. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gör man så man får bli intervjuvad??

Svar: Det står högst upp i ALLA intervjuer :P
ssohaley.blogg.se

2016-01-16 @ 22:50:11
Postat av: Anonym

Tack, så ja kan tex. Skriva mina svar här i kommentarsfältet eller..

Svar: Precis :)
ssohaley.blogg.se

2016-01-17 @ 22:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: