Gallant Unicorn

Jag vill ha en svart väst!

Det finns ju flera modeller av västar i spelet, och jag tycker att både de med kort ärm och de med
en långärmad tröja under är jättefina och lätta att matcha ihop med i stort sett alla outfits!
 
Dock så saknar jag verkligen en svart väst med vita eller grå ärmar, det känns som att det hade
kunnat bli så många fina outfits med den sån! Det finns ju en med kort ärm, den här:
 
Nu är den kanske lite väl ble/grå men ni förstår vad jag menar va?
Jag vill alltså ha den färgen på en väst i den här modellen:
 
 
Det finns ju en svart väst men den ser liksom ''pluffsig'' ut och det är röda detaljer på den...
 
Önskar du något specifikt plagg till spelet? :)

Kommentarer
Postat av: Tove Appledotter

Skulle nog också vilja ha en svart väst. Är också helt kär i Firgrove tröjorna så önskar nog någon tjock tröja i många färger :(

2016-01-18 @ 16:09:22
Postat av: Tove Appledotter

Menade :)

2016-01-18 @ 16:09:53
Postat av: Christelle

Jag skulle tycka att det var coolt om man kunde ha smycken på sig t.ex. halsband och armband. Skulle vara så coolt! ;)

2016-01-18 @ 16:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: