Gallant Unicorn

Mindre vackra bilder från den senaste månaden

Jag fotar väldigt mycket när jag spelar. Och ibland blir bilderna... Inte så bra?
Om ni undrar varför vissa bilder ser lite konstiga ut så är det för att jag suddat bort vissa spelares namn. Jag vet ju inte om de vill synas på min blogg liksom ^^
 
 
Vad händer här?
 
 
 När hästen väljer att ta sig ett dopp mitt under ett lopp...
 
 
Alltså, läskig?
 
 
Här tog det stopp?
 
 
Vissa tar sig verkligen friheter haha!
 
 
 Min häst står där och är jättesöt, vad händer i bakgrunden?
 
 
Onyx sneakar?
 
 
Vackert va?
 
 
Den buggen alltså... Renarna levererar regnbågshästar! Tack Sasha för bilden!
 
 
 En Islandshäst utan ryttare?
 
 

Kommentarer
Postat av: Elisabeth Westpoulos

Otroligt snygga jue 😎😂

2016-01-04 @ 11:19:56
Postat av: Felicia Eveningwright

En gång så spelade jag och min kompis hemma hos henne.
Jag loggade in på hennes gubbe och min, när jag hade loggat in va jag på Min islänning och när jag red såg jag på hennes skärm att JAG inte syntes, som att min häst red själv. Det konstiga va att Hästen betade även fast jag var "på" den XD

2016-01-06 @ 10:26:50
Postat av: Felicia Eveningwright

En gång så spelade jag och min kompis hemma hos henne.
Jag loggade in på hennes gubbe och min, när jag hade loggat in va jag på Min islänning och när jag red såg jag på hennes skärm att JAG inte syntes, som att min häst red själv. Det konstiga va att Hästen betade även fast jag var "på" den XD

2016-01-06 @ 10:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: