Gallant Unicorn

När man blir kär i en häst men måste vänta

Okej det är inte lika dramatiskt som det låter haha, det handlar om att jag kan ha råkat förälska mig
i en annan häst under tiden som jag redan har en ny pålle att levla. Jag köpte ju den här graciösa varelsen i onsdags:
 
Men varje gång någon rider förbi med den här sötnosen så får jag sån lust att bara rida och köpa den med! 
 
 
 Nu har jag ju lyxen att kunna köpa StarCoins när jag tycker att jag behöver det, men det betyder inte
att jag vill slösa och ja... Jag tycker faktiskt att det är att slösa när man köper nya hästar utan att
levla de man redan har. Ser liksom ingen mening i att köpa på sig en massa hästar och sen låta dem 
stå olevlade på hästön... Så därför levlar jag alltid upp min senaste häst innan jag köper en ny och
det känns som att hela mitt stall kommer att bestå av fluffiga Islandshästar!
Ja förutom Onyx, Pearl och klubbhästen då så klart haha, de vill jag inte byta ut.
Inte min starthäst heller, hrm behöver ett större hemstall tror jag!

Kommentarer
Postat av: Tove Appledotter

Aww, tycker båda är så sjukt fina! Haha känner mig utpressad då jag har 16 hästar att levla hemma XD Dumma jag förstod först i våras att det kanske kunde vara bra att levla men trots det är väl inte levling det jag tycker bäst om CX

Svar: Haha åh, men då har du ju något att göra i alla fall? :D
ssohaley.blogg.se

2016-01-09 @ 10:05:58
Postat av: Linnea Silentstar

Är helt förälskad i alla Islandshästar men då jag varit bortrest så har jag inte levlat upp den jag har... Vill verkligen ha en till men precis som du så har jag bestämt att jag ska levla klart hästen jag köpte innan :) Kommer ta ett tag innan jag får ta hem en till sötnos <3 Men den som väntar på något gott väntar väntar aldrig för länge ;)

Svar: Lite så tänker jag med :)
ssohaley.blogg.se

2016-01-10 @ 13:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: