Gallant Unicorn

Nu är vi redo att hålla event!

Jag och Simone kommer att hålla i dagens event, vi ska ha ordlekar och jag hoppas att jag får
Simone att hitta i spelet nu, han är så virrig haha! Men det ska nog gå bra!
 
Jag och Onyx vågade oss på en orange outfit idag, vad tycker ni?
 
Schabraket fick vi nu i ett av de nya uppdragen med julklapparna och benlindorna är från ett gammalt uppdrag med säkerhetsvakten i Fort Pinta så de går tyvärr inte att få tag i längre... 
Försöker även få ut min husdjur ur garderoben med, är dålig på att använda dem så nu ska jag 
försöka att börja använda dem lite mer nu! Använder du husdjuren i spelet?
 

Kommentarer
Postat av: Elin Dragonfall

I spelet använder jag mitt husdjur hela tiden, dem är ju så söta! Synd bara att dem inte går att användas till något...

Svar: Ja det hade varit lite skojigare om de inte bara...Satt där? :P
ssohaley.blogg.se

2016-01-15 @ 15:48:55
Postat av: Tuva Skyfall

Jättefint! Jag är hemskt dålig på att sätta ihop outfits. Lär mig?! Haha

Svar: Haha men åh, jag tycker ju att jag är sämst på att sätta ihop outfits :P
ssohaley.blogg.se

2016-01-17 @ 14:34:20 - http://skrivartuva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: