Gallant Unicorn

Nu är vi redo för dressyrträning, eller?

Ikväll så ska vi ha dressyrträning med klubbens ridlärare Karin!
Hoppas min feber inte blir värre för det här vill jag inte missa! Tycker att lektionerna är roliga...
 
Kläd och utrustningskraven är följande:
Proper klädsel med ridbyxor, stövlar, hjälm och städad överdel.
Proper utrustning med Dressyrsadel, träns med nosgrimma, benlindor.
 
Det här är vad jag satt ihop:
 
Vad tycker ni, ser det okej ut?
Vill så gärna ha en sadel av dressyrtyp och ett matchande träns i samma bruna nyans som bården som är runt schabraket på bilden. Tycker att utbudet av sadlar och träns i matchande bruna nyanser är väldigt litet, vill ju helst ha verklighetstrogna saker och inte en massa krimskrams haha!
 
Har ni ridlektioner i er klubb, tycker du det är roligt?
 

Kommentarer
Postat av: Tuva Sunlake

Jätte fin outfit! :D Vart köpte du sadeln? ^^

Svar: I Silvergladebyn :)
ssohaley.blogg.se

2016-01-11 @ 16:15:26
Postat av: Christelle

I min klubb har vi ibland ridlektioner och jag tycker att det är jättekul! :)

2016-01-11 @ 20:56:18
Postat av: Nadia Oakhall

Är ägare av klubben Invisible Sunrays där vi har 5 olika lärare. 😝

2016-01-11 @ 21:24:20
Postat av: Matilda Southtree

På nåt sätt så har jag missat alla ridlektionerna i klubben. Men jagbrukar tycka det e kul :D

2016-01-11 @ 22:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: