Gallant Unicorn

SonyVegas, varför hatar du mig?

Jag är klar med del 20 av Onyx. Hela avnsittet är färdigt...
Anledningen till att det inte kommit upp på Youtube än är att SonyVegas bråkar med mig!
Jag vet inte hur intresserade ni är av det här eller hur insatta ni är, men problemet är att jag
inte kan rendera videon mer än till 65 %, sen fryser hela programmet och jag måste stänga ned
hela SonyVegas och börja om.
 
 
Jag har haft det här problemet innan men det löste sig när jag installerade
om programmet. Jag har försökt med det nu med men det hjälper inte, jag blir galen!
 
Anledningen till att jag inte kan ladda upp videon på grund av det här är att den är i fel format, 
man kan inte ladda upp en rå fil direkt från SonyVegas på Youtube utan man måste ändra
formatet på den. Så här sitter jag med ett helt färdigt avsnitt som jag inte kan ladda upp på grund
av att SonyVegas gillar att mucka med mig... Blir så frustrerad!
 

Kommentarer
Postat av: snowyluna.blogg.se

Låter som ett jobbigt problem.. Men hur mycket kostar Sony Vegas Pro 13?

Svar: Det är jätteolika, googla är mitt tips :)
ssohaley.blogg.se

2016-01-19 @ 10:20:11 - http://snowyluna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: