Gallant Unicorn

Det här verkar inte så miljövänligt?

Gjorde lite uppdrag på Vanessa i natt, jag och min dygnsrytm ni vet? 
Kom att tänka på en sak när jag red igenom ja, vad ska vi kalla det? Det är ju ingen by, utan bara en kvarn och några små hus? Ja i alla fall, stället som ligger strax efter Månskärebyn i Epona?
Kolla vad som rinner ut från det här röret?
 
Jag som brukar fota på andra sidan av den där kvarnen?
Stackars mina hästar! Det här var det enda jag kunde tänka på:
 
Jag älskade den här filmen när jag var liten! (Disney's Tarzan från 1999)
Min kompis var jättekär i Tarzan, ja trots att han var tecknad! Tyvärr så ledsnade jag
lite på filmen just på grund av det, hon tvingade mig att titta på den om och om igen... Sad times!
 
Men nu så funderar jag faktiskt på att titta på den igen, den är ju så söt! 

Kommentarer
Postat av: Zoe Pineson

Det finns ju ett hemligt ställe ganska nära kvarnen ( ifall du menar den i månskerby) där är ju vattnet typ giftigt och grönt

Svar: Ja, det kanske hör ihop på något sätt?
ssohaley.blogg.se

2016-07-07 @ 10:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: