Gallant Unicorn

Ett mysigt event mitt i sommarlovet

Igår så tog vi en paus från pausen och hade ett event med en klubb som heter Acero Dragons!
Det var verkligen jättemysigt och de var så tevliga! Vi brukar ju sällan ha event med andra klubbar än Walking Eagles så jag var lite nervös innan, men det gick hur bra som helst!
 
Vi samlades vid Månskärebyns tävling, där delades vi in i lag med 4 personer i varje lag och så fick en spelare från varje lag mötas i en resultattävling! Min stackars Friser har ju varit på semester så han var lite småtrött och vi slutade som tvåa i den tävlingen vi deltog i, men men, det var kul ändå! Alla var trevliga mot varandra och det var inga sura miner alls! Det är precis så jag vill att det ska vara när två klubbar gör något tillsammans! Man har roligt ihop och lär känna varandra och jag personligen skulle absolut kunna tänka mig att ha fler event ihop med Acero Dragons!
 
 
Jag hamnade i samma lag som Evelina och Sasha från Sneaky Dragons och så Eline från Acero Dragons!
På bilden så var Sasha precis på väg in i mål efter den första tävlingen, hon vann!
 
Så red vi runt mellan några av tävlingarna i Skördebygden, lite som en uteritt med massor av spelare!
 
Efter att vi tävlat klart (jag tror vårt lag vann? Ehe bra koll...) så lekte vi en lek som var en lite annorlunda version av ''Under hökens vingar''. Tyvärr så var jag tvungen att springa från datorn en stund så missade i stort sett hela den leken...
 
 
Vi avslutade men en liten tipspromenad, frågorna var både roliga och varierade!
Jag älskar tipspromenader, det är ju som en mysig ridtur ihopbakat med en frågesport!
 
När tipspromanaden var över så hade klockan hunnit bli tio på kvällen, tiden går fort när man har roligt!
För jag hade verkligen roligt, eventet var välplanderat och bra utfört! 
 
Tack Acero Dragons för en trevlig kväll!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ashley Foghill

Åh va roligt! Älskar att ha event ihop med andra klubbar :D

2016-07-09 @ 11:29:49 - http://ashleyfoghill.weebly.com
Postat av: Therese Shadowcamp

Åh, det var verkligen såå mysigt!
Hoppas att våra klubbar kan ha fler event ihop c:

2016-07-09 @ 17:00:17 - http://theresestarstable.weebly.com/
Postat av: Therese Shadowcamp

Åh, det var verkligen såå mysigt!
Hoppas att våra klubbar kan ha fler event ihop c:

2016-07-09 @ 17:00:33 - http://theresestarstable.weebly.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: