Gallant Unicorn

Hej igen!

Nu är jag hemma, eller, jag har varit hemma sedan klockan 04 i morse typ...
Men jag vaknade upp med en sån hemsk huvudvärk att jag har legat däckad i sängen hela dagen.
Det är först nu framåt kvällen som jag har orkat ta mig upp och sätta mig vid datorn. Jag har fixat med intervjuerna jag fått in (de tidsinställda inläggen verkar fungerar igen, yey!) så snart kommer det komma upp en intervju på morgonen varannan dag igen! Längtar faktiskt efter att komma in i rutinen att levla och spela in videor igen! fina lilla Strawberrycake kommer att få vara med i den här veckans levlingshäng!
 
Just nu sitter jag och äter en pizza som snälla Simone Winterknight åkte och hämtade åt mig (han skulle ha en själv med så det var inte så att han bara åkte för min skull haha!) och snart ska jag logga in på SSO och förbereda för att spela in en video som jag tyvärr fått skjuta fram flera gånger på grund av att det varit så mycket folk här. Jag tror inte jag kommer ha energi nog för att spela in den ikväll, jag blir helt matt i hela kroppen efter att jag haft migrän så det blir antagligen i morgon!  Hur har ni det? Haft en bra helg? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: