Gallant Unicorn

Intervju med Amanda Diamondsmith

Amanda Diamondsmith 
 
(För att svara på samma frågor: Klicka på kategorin ''Intervjuer''. Bläddra längst ned, kopiera frågorna och svara på dem i en kommentar som du skickar till mig i valfritt inlägg!) 
 
Hur länge har du spelat? 
Svar: Jag har spelar sen den 31 Maj 2013 

Är du StarRider? 
Svar: Jag är lifetime starrider.
 
Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Svar: Jag är inte medlem i någon klubb.
 
Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Svar: Nej det hade jag inte gjort. Jag gillar min starthäst. Den påminner mycket om min första medryttarhäst IRL. 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Svar: Jag brukar för det mesta spela varje dag. Beror lite på hur mycket uppdrag det finns i spelet just då. Mellan 30minuter och 3timmar. 

Spelar du några andra spel? 
Svar. Jag brukar spela andra spel i perioder, Just nu spelar jag ingenting annat än starstable och mobilspel. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Svar: Allt tycker jag. Gillar allt som har med spelet att göra.
 
Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Svar: Det är min islänning och han heter Rainbowdash.
 
Har du någon bästa vän i spelet? 
Svar: Ja min syster är min bästa vän i spelet. Hon heter Ebba Zebrabell. 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
SVar: Jag har alltid ljudet från spelet på. 

Vad för sorts dator spelar du på? 
Svar: Jag spelar på en stationär speldator från Acer. 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Svar: jag brukar inte läsa så många andra bloggar. Blir någon gång ibland. 

Önskeras i spelet? 
Svar: Mustangen. 

Ditt bästa minne i från spelet? 
Svar: När dinodalen öppnade. Det är mitt favorit område. Dock så önskar jag att det kunde komma flera uppdrag där.
 
Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Svar: neutralt skulle jag säga. Brukar mest spela själv eller med min syster. 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Svar: Jag var medlem i polluxklubben och hade fått 3 original starstable spel. sen gick jag ur polluxklubben. Sen flera år senare ville jag spela spelen igen och då såg jag att det fanns ett spel till jag inte hade. så jag började googla efter det sista spelet och då såg jag att spelet även fanns som online spel och då ville jag prova det. Sen var jag fast haha :P 

Vart har du ditt hemstall? 
Svar: Jag har mitt hemstall i Moorland. Jag har alltid haft mitt hemstall där. Har inga planer på att byta heller.
 
Önskefunktion i spelet? 
Svar: Kunna dölja alla spelare när man gör uppdrag. Det förstör mycket i spelet när alla står i vägen när man gör uppdragen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: