Gallant Unicorn

Intervju med My Darkmore

My Darkmore
 
(För att svara på samma frågor: Klicka på kategorin ''Intervjuer''. Bläddra längst ned, kopiera frågorna och svara på dem i en kommentar som du skickar till mig i valfritt inlägg!) 
 
Hur länge har du spelat? 
I cirka 6 månader! 

Är du StarRider? 
Jappidapp! 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Jag är ägare till klubben Jolly Bills! 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Nej, jag gillar min. Men rider den aldrig så bryr mig inte. Hehe. 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Jag spelar varje dag cirka 2-3 timmar! 

Spelar du några andra spel? 
Jag spelar minecraft och ett annat hästspel jag glömt namnet på. 😂 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Det är min klubb och alla härliga människor i spelet. En gång träffade jag en tjej och sen visade det sig att vi ska gå på samma skola! Det är bra att det är ett online spel! 👍🏼 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Favoriten är den svarta shirehästen på paddockön. Jag har råd med den om fyra veckor och den ska heta Darkblood. 

Har du någon bästa vän i spelet? 
Ja mina två bästa vänner IRL spelar också star stable. 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Jag lyssnar på dina levlingshäng när jag levlar men annars har jag det vanliga star stable ljudet. 

Vad för sorts dator spelar du på? 
eeeehhh? Ingen aning det är pappas dator hehe. 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Jag läser Esmes, Kims, Nemos och denna. Och justja Alicia starnights också! 

Önskeras i spelet? 
En pytteliten ponny som är cirka 100 centimeter i manken hehe! 

Ditt bästa minne i från spelet? 
När jag blev star rider och utforskade alla nya ställen. Det var sååååå härligt! ❤️ 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Jag gillar att rolla och är nog ganska clownig av mig 😂 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Mina två bästa vänner spelade så jag testade och det var superkul! 

Vart har du ditt hemstall? 
Jag bor i silverglade för det är ganska centralt 

Önskefunktion i spelet? 
En hage till hästen där den automatiskt fick gräs (blev matad) gratis och ett eget hus. Självlevande hästar skulle inte vara fel häller hehe! 😂😂😂 

Kommentarer
Postat av: Doris Dogforest

Haha, spelar också på min papps dator🙀

2016-07-04 @ 18:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: