Gallant Unicorn

Intervju med Riley Candlestar

För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Riley Candlestar
 
Hur länge har du spelat? 
Sedan 2014/2013 men inte på just Riley. 

Är du StarRider? 
Ja, halvår men funderar på att bli Lifetime! 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Cometa Perlas är jag delägare i. 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Nej, eller namnet kanske (orkar inte betala StarCoins för att byta!) Crazycrush passar inte riktigt.. cx 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Varje dag oftast men har hänt en grej irl så jag känner mig inte peppad att spela jättemycket. Kanske en minut till tre timmar spelar jag :) 

Spelar du några andra spel? 
Spelade Minecraft förut men inget annat nu, Sims 4 då & då. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
hästarna kanske. Det är ju faktiskt inte en självklarhet att kunna köpa hästar i ett spel! 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Jag äger den inte, men den bruna islandshästen, den skulle kallas Væna, vilket betyder "trevlig" "rar" och "söt" ;D 

Har du någon förebild i spelet? 
Du, såklart, Brigitta Underhand och Emelie Silverhaven. Alicia Starnight är också väldigt rolig :) 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Jag har ganska lågt ljud på och musik, men ibland bara musik/tvärtom. 

Vad för sorts dator spelar du på? 
En Macbook Pro och/eller en iMac från sent 2012 (läste lite haha) 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Din och Emlanbretta.blogg.se 

Vilken ras önskar du fanns i spelet? 
Alltså nae vad svårt! Islandshästen finns ju redan ;) 

Ditt bästa minne i från spelet? 
Hm.. Kanske näääär... När jag gick med i Sky Knights och direkt efter låste upp Gylleneåsarnas dal! 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Är ganska seriös men fortfarande rolig! 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Jag spelade Moviestarplanet och en tjej frågade om någon spelade StarStable Online så jag började, fastnade typ och ja nu spelar jag varje dag nästan. 

Vart har du ditt hemstall? 
I Valedale :) 

Önskefunktion i spelet? 
Att kunna ramla av. Hästen kanske inte ska springa iväg utan stå kvar.

Kommentarer
Postat av: Riley Candlestar

Wiiiee! :D

2016-08-12 @ 18:06:09 - http://www.rcandlestar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: