Gallant Unicorn

Intervju med Zoey Whalesmith

Zoey Whalesmith
 
(För att svara på samma frågor: Klicka på kategorin ''Intervjuer''. Bläddra längst ned, kopiera frågorna och svara på dem i en kommentar som du skickar till mig i valfritt inlägg!) 
 
Hur länge har du spelat? 
Snart 4 år! 

Är du StarRider? 
Japp, lifetime. 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Jag är medlem i klubben Cristal Knights. 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Nej jag gillar min skimmel! 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Jag spelar oftast varenda dag men vissa dagar har jag bara inte lust och gör något annat.

Spelar du några andra spel? 
Jag spelar Minecraft, League Of Legends och Sims. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Klubben Cristal Knights som alltid sprider glädje och kärlek. Såklart alla mina underbara pixelhästar som har en stor del i mitt hjärta! 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Kan inte säga att jag har någon speciell favorit, men gillar morgan hästarna och frieser hästarna extra mycket! 

Har du någon bästa vän i spelet? 
Ja, min fina vän Elvira Dragontree! 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
När jag spelar brukar jag oftast ha Elvira Dragontree eller någon annan i klubben på teamspeak eller musik. 

Vad för sorts dator spelar du på? 
Min laptop är av märket "Ienovo" men min stationära vet jag inte! 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Jag läser din, Esmes, Evelinas, Elvira Dragontree's och så läste ja Alicia Starnights blogg! 

Önskeras i spelet? 
Helt klart New Forest då min gamla irl ponny var av den rasen, men helst inte ponnyfart ;D 

Ditt bästa minne i från spelet? 
Dagen jag gick med i Water Stars eller när jag gick med i Cristal Knights. 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Jag är väldigt flummig och älskar att ha kul, men är en väldigt seriös person i vissa tillfällen! 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Min gamla irl kompis satt och spelade en kväll när min familj skulle komma på middag och då testade jag på hennes inloggning sen skapade jag min egen och köpte starrider dagen efter! 

Vart har du ditt hemstall? 
Just nu har jag hemstall i mitt sommarstall, Valedale men annars har jag alltid i Jorvikstallet. 

Önskefunktion i spelet? 
Martingal, att man kan bygga upp egna hoppbanor eller fler paddocker/ridhus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: