Gallant Unicorn

Jag har ju glömt att visa er!

Många av er har nog redan förstått att jag köpt en till Frieser, jag har pratat om det på Youtube och jag har laddat upp bilder på den på Instagram. Men så har jag helt glömt att visa er min nya häst här på bloggen?
Skäms på mig! Så här ser han ut!
 
Eftersom min andra Frieser (känns så taskigt att skriva ''min gamla'' haha!) heter Ravenfeather så fick den här heta Ravenwings! Det ska bli så kul att börja levla honom nu när jag äntligen är klar med urhästarna!
 
Jag ahr inte riktigt vant mig vid den där lilla hoven som ploppar upp i luften när han står stilla, men det kommer nog med tiden. Över lag så är jag väldigt nöjd med mitt köp, jag är inte så jätteförtjust i den väldigt tjocka och stora svansen men det är inget som stör mig så mycket att jag inte kan stå ut med det!
Jag kan inte riktigt välja vilken av mina Frieserhästarna jag tycker bäst om, jag har ju trots allt haft min första i tre år nu så han har ju spelat en stor roll i mitt Starstableliv! Och jag tycker de är två helt olika hästar trots att de är av samma ras. Animationerna är helt annorlunda och de är helt olika i formen.
 
 
Men jag gillar båda två så jag kommer nog att skifta lite mellan dem. Det är många som frågat om Sneaky Dragons kommer att byta klubbhäst till de nya Frieserhästarna men det är inget vi bestämt än!

Kommentarer
Postat av: signe swordstar

Jag gillar min häst Zapp mest, Zapp är min motsvarighet till kingen

2016-07-09 @ 14:29:38
Postat av: Stephanie Diamondfall

Vilken av dem är det du köpte?

Svar: Den som kom i onsdags :)
ssohaley.blogg.se

2016-07-09 @ 16:19:11 - http://landofstarstable.blogg.se
Postat av: Ashley Foghill

Köpte också en! Såå fina ♥️.♥️ Tror att Stephanie undrade vilken av de nya frieserhästarna du köpte? :)

Svar: Haha ja jag insåg det med sen, jag är så trög ibland :P
ssohaley.blogg.se

2016-07-09 @ 21:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: