Gallant Unicorn

Jag skulle vilja ha uppdaterade Araber!

När de Arabiska fullbloden kom till spelet så blev jag (och många andra) överlycklig! Jag hade längtat efter den rasen så länge då det är en av mina favoritraser! Jag köpte den här lilla skönheten så fort jag kunde:

Jag tycker fortfarande att Morningmist är väldigt vacker, färgen är underbar! Men nu när vi fått se vad SSO är kapabla till (hästarna med nya animationer är ju fantastiska!) så har jag börjat tråna efter en uppdaterad version av just de Arabiska fullbloden! Den första versionen är fortfarande fin, men jag tycker de är lite stela? Nosryggen är lite väl konkav och de har spasmer i bakbenen konstant när de står stilla?

Tänk er en Arab med lite rundare form, alltså inte tjock utan bara mindre kantig. Lite mjukare liksom?
Och så nya animationer...
Jag hade tömt hela min Starcoinsreserv på en gång haha!


Kommentarer
Postat av: Ashley Foghill

Jaa jag hoppas att en uppdaterad version av dem kommer! Har längtar efter det sedan sso började uppdatera raser ^^

2016-07-18 @ 00:34:22 - http://ashleyfoghill.weebly.com
Postat av: Ashley Foghill

Samma här! Hoppas att det kommer en uppdatering, och gärna snart ;D Har längtat efter efter en uppdaterad version av dem sedan sso började med de "mjukare" hästarna ^^

2016-07-18 @ 00:37:31 - http://ashleyfoghill.weebly.com
Postat av: Ashley Foghill

Samma här! Hoppas att det kommer en uppdatering, och gärna snart ;D Har längtat efter efter en uppdaterad version av dem sedan sso började med de "mjukare" hästarna ^^

2016-07-18 @ 00:38:32 - http://ashleyfoghiill.weebly.com
Postat av: Yvonne Sweetwood

Vill också ha nya, sparar sc så jag har råd när de kommer haha

2016-07-18 @ 19:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: