Gallant Unicorn

MEN VAD F*******N?!

Jag blir så less på att de tidsinställda inläggen inte fungerar! Så här ser det ut i mitt arkiv just nu:
 
Som ni ser så är det ett stort hopp mellan 22:a juli och 11:e augusti, vart är de inläggen?
Ja den som det visste... De är borta från mitt arkiv, jag har inte kvar de kommentarerna så jag kan inte skriva om dem, vad ska jag göra? Kan ju inte be alla som skickat in intervjuer att skriva om allt så jag kan posta dem igen liksom? Helt ärligt så har jag inte helt koll på namnen på de som skickat in heller. Ska försöka lösa det här, men vet inte riktigt hur än...  I värsta fall så kommer de intervjuerna som skulle komma upp mellan de datumen aldrig att postas, jag kan ju inte trolla fram dem liksom. Jättetråkigt men det måste vara en bugg från blogg.se?
 
Update, nu får jag upp det här när jag försöker komma åt mitt arkiv... Suck! 
 

Kommentarer
Postat av: Nadia

Du kommer på något 💕

2016-07-19 @ 20:58:31
Postat av: Esmeralda Silverforce

Sjukt skumt?! Jag hade trassel med mina schemalagda inlägg för ett par veckor sedan, men om jag publicerade dem två gånger dök de upp på utsatt tid och nu har jag inga problem alls...

Svar: Ja jag har haft en massa strul med de tidsinställda på senaste tiden :S Jag vet ju att de kom upp först eftersom jag kollade så att allt såg bra ut och att de kom upp varannan dag men så dagen efter så är massor av inlägg spårlöst försvunna...
ssohaley.blogg.se

2016-07-19 @ 21:50:23 - http://monokerus.se/
Postat av: Andrea Appelecamp

Nej vad trist! Du som har haft så mycket strul med det där! Hoppas det blir bättre ❤️❤️

2016-07-20 @ 11:20:19
Postat av: Ebba Youngland

Om det inte löser sig får du be Sture fixa en blogg på Weebly ;)

2016-07-20 @ 11:55:34
Postat av: Riley

Jobbiiigt.. Hatar när det trasslar, särskilt när man VET att man har gjort rätt :/ Men det löser sig nog :)

2016-07-20 @ 12:03:50
Postat av: Zoe Pineson

jag använder den schemalagda funktionen jätte mycket för att spara inlägg jag vill skriva på lite senare eller bara ha allting förberett. Det har aldrib strulat för mig
(bara för att jag säger så så kommer det säkert hända)

2016-07-21 @ 09:08:05 - http://zoepinesonsso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: