Gallant Unicorn

Nu var det slut på det roliga

Jag höll på att levla min häst i godan ro, och så fick jag upp det här:
 
Haha jag blev väldigt förvånad, hade helt glömt bort att det är onsdag idag!
Har inte ens hunnit sitta och spekulera i vad som ska komma ju, nu känns det som jag är helt efter!
Men, jag hoppas att vi får se mer av den uppdaterade Friesern! Jag är så nyfiken nu!
Sen så vill jag veta mer om de uppdaterade hemstallen, nääääär får vi veta? 
 
 
Ja levlade min lila häst lite och gjorde skattjakten. Helt ärligt nu, jag är lite besviken på den!
Jag har bara fått saker jag redan har, och ja, jag vet att det stod att man kunde få saker som funnits tidigare år. Men, jag har ju flera konton och jag har gjort skattjakten varje dag sedan den kom förra veckan och jag har inte fått en enda ny sak? Alltså, fyra konton varje dag... Jag tycker det är lite konstigt att jag inte fått en enda liten pryl som jag inte hade sedan innan? Eller? Har inte sett någon annan springa runt med något jag inte har sedan innan heller, det kan ju bero på att andra spelare inte väljer att använda sakerna de får men jag tycker faktiskt det är lite skumt? Har ni fått något nytt?
Nu menar jag inte något som är nytt för er som kanske inte gjorde skattjakten förra året och så, utan ni som spelat ett tag... Jag vill ju veta vad som är nytt eftersom jag inte sett något nytt alls haha!
 

Kommentarer
Postat av: Bambi Ponyforest

Jag har bara fått saker som var nya förra året.... :c

2016-07-06 @ 09:42:04
Postat av: Sofia Eveningsmith

Jag har fått 2 nya tröjor. Men det kanske inte var så att jag fick dem föra året.

2016-07-06 @ 09:51:33
Postat av: Rebecca Bluenose

Jag har fått en ny keps

2016-07-06 @ 11:09:17
Postat av: Matilda Southtree

De 2 dagar jag gjort skattjakten har jag fått en grön och en orange kjol, som båda är nya. Tycker dock inte de var så fina, så jag rider runt med den sommarblommiga kjolen som man fick för femtio år sedan :D

2016-07-06 @ 13:07:20
Postat av: Carla Friendhill

Jag gjorde inte skattjakten förra året, men jag fick en gul kjol som man skulle vara populär på paddockön. Tror inte att jag skulle fått den...

2016-07-06 @ 13:09:06
Postat av: Anna Eastsmith

Jag har fått en rosa blommig keps

Svar: Den fanns tidigare år med :)
ssohaley.blogg.se

2016-07-06 @ 21:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: