Gallant Unicorn

Sommar sommar sommar

Jag älskar sommaren nästan lika mycket som vintern och hösten. Men, en sak som jag inte gillar är att jag inte kan spela när det åskar! Det åskar så kraftigt att jag inte vågar ha något inkopplat just nu, vill ju inte att det ska slå ned i min dator liksom!
Jag tycker att åska är mysigt, men jag vill ju kunna spela med! Tror jag kommer kunna köpa en Welsh till Vanessa idag? Har inte bestämt vilken än bara! Funderar på fuxen? 
Men tills åskan lugnat ned sig så får jag blogga via mobilen och fundera ut namn till eventuella nya hästar...

Vad har du gjort idag? 😊



Kommentarer
Postat av: Tilda

Har åkt till min farmor o farfar :D

2016-07-03 @ 16:13:34
Postat av: Nadia

Jag har tänkt på de nya hästarna som ska komma 😂😇

2016-07-03 @ 16:35:32
Postat av: Amedea

Jag flög till min farmor. Igår hände något intressantare och roligare; min katt födde 6 kattungar🐱🐱🐱🐱🐱🐱

Svar: Men åååh! Jag älskar kattungar! (Ehe, vem gör inte det liksom?) :D
ssohaley.blogg.se

2016-07-03 @ 17:06:37
Postat av: Hazel Oaklord

Vi har renoverat delar av vår övervåning, så jag hjälpte min syster med att flytta in möbler i hennes rum. De senaste sagarna har det regnat hela dagarna, perfekt väder för att sitta inne och spela eller läsa :)

2016-07-03 @ 19:17:15
Postat av: signe swordstar

Haft åska här också så har väll suttit och kollat på fotboll...

2016-07-03 @ 22:29:33
Postat av: Ashley Foghill

Har ridit, spelat och ritat på datorn :) Hahah inte PÅ datorn, men du förstår xD Kan inte sova så sitter uppe och skissar på eventuell fanart... Till en viss person ;))

Svar: Låter jättemysigt :)
ssohaley.blogg.se

2016-07-04 @ 03:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: