Gallant Unicorn

Vad hände med tränsen utan nosgrimma?

Ni som tittat på mina videor på Youtube kanske ledsnat lite på mitt tjat om träns utan nosgrimma,
men jag saknar dem! Det känns som att de någonstans på vägen bara slutade lägga till nya träns utan nosgrimmor? Tycker det är jättesynd för jag blev så glad när de första tränsen utan nosgrimma kom till spelet.
Personligen så tycker jag att det ser bättre ut med ett träns utan nosgrimma till en westernoutfit, 
men med de senaste westernsadlarna som kommit till spelet har det släppts ett träns med nosgrimma.
Tycker det är riktigt tråkigt då det blir svårare att variera sina outfits när vi har flera olika modeller på sadlarna men det bara släpps en sorts träns...
 
Men... Har ni sett den här bilden på SSO's hemsida?
 
Jag vet inte om det är önsketänkande från min sida, men ser inte det där tränset ut som om det har ett flätat pannband? Kan inte komma ihåg att jag sett det i spelet i alla fall?
 
 
Hoppas att det kommer lite fler träns utan nosgrimma i framtiden i alla fall!  

Kommentarer
Postat av: Amedea

Har du lagt märke till berget på bilden? Det finns väl inte där i vanliga fall? Eller?🤔

Svar: Näe jag tror inte det, de har nog bara förfinat bilden lite för att den ska se extra piffig ut :D
ssohaley.blogg.se

2016-07-05 @ 22:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: