Gallant Unicorn

Fram med skämskudden, nu ska ni få se vad jag gjorde 2013

Det här är den första (tror jag?) videon jag gjorde där jag visade upp mina hästar:
 
 
 
Jag kommer ihåg att jag var mycket stolt över mitt verk. Ehrm. Jag gjorde videon med hjälp av någon
hemsida där man kunde klippa ihop ett bildspel och lägga till musik och text. Jösses. Hur tänkte jag?
 
Den här videon är min senaste video ( redigerad i Sony Vegas) med mina hästar.
Jag fick dela upp dem i två videor (och fler lär det ju bli...) för att det inte skulle bli en lång video. För helt ärligt, det är inte så kul att sitta och titta på bilder av pixelhästar hur länge som helst.
 
Jag vågar nog påstå att jag bättrat mig en aning när det gäller redigeringen av videon? 
Jag är långt ifrån bra på att redigera i dagsläget. Men jag har i alla fall inte med någon hemsk musik som inte passar in alls, eller konstiga effekter på bilderna längre haha!
 

Kommentarer
Postat av: Tanja Riverbell

Du som e så bra du att bygga rykten, kan man bli beundrad med Ricky för jag har inte fått några dagliga uppdrag med han och är bara gillad.

Svar: Jag är ganska säker på att man inte kan bli mer än gillad för tillfället :)
ssohaley.blogg.se

2016-06-07 @ 17:04:31 - http://tanjariverbell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: