Gallant Unicorn

Hej, jag är lat

Som sagt...
 
Jag vet inte riktigt vad som hände med uppdateringen, har det blivit något fel?
För jag tolkade nyheterna som att vi skulle få leta efter guldskatter så som vi gjorde förra året men jagsov över och har inte fått något sådant uppdrag? Lite trist då jag verkligen såg fram mot just de uppdragen...
 
''Det är helt nya Midsommar-belöningar för i år, så se till så att du inte råkar missa dessa!
Belöningarna från Midsommaruppdragen ges ut slumpmässigt, så det kan hända att du får samma sak mer än en gång. Du måste vara Star Rider för att kunna ta del av Midsommaruppdragen. ''

Kommentarer
Postat av: Flo

Tack att det inte bara är jag som undrar vart dom tog vägen. Jag gick igenom alla uppdrag/sysslor och tävlingar (!) bara för att dubbelkolla så att jag inte hade missat dom.

Svar: Näe jag blev verkligen besviken när det inte kom fler uppdrag :/
ssohaley.blogg.se

2016-06-23 @ 00:39:29
Postat av: Tindra Purplenight

Tänkte att de kanske lägger ut den nästan vecka eller att de uppdragen kommer man kunna börja göra typ på torsdag (idag.) Men sedan insåg jag ju att nästa vecka har redan midsommar vart haha... Nä men får hoppas det kommer iaf ;)

2016-06-23 @ 08:48:28
Postat av: Yvonne Sweetwood

same här :c

2016-06-23 @ 08:49:45
Postat av: Bambi Ponyforest

Det trodde jag med! Så då slösade jag 75 sc till ingenting -.-

2016-06-23 @ 10:48:03
Postat av: Sigrid Winterdotter

De... De kanske kommer vid nästa uppdatering? :S

2016-06-23 @ 11:40:46 - http://winterdottersigrid.blogg.se
Postat av: Cynthia Winterborn

Jag undrade redan med och kastade ut 75 sc i förväntning, att det finns en fortsättning :/ Lite dumt en sådan grej.

Svar: Ja, det enda man kunde göra var ju ett superkort uppdrag så det kändes lite ovärt :/
ssohaley.blogg.se

2016-06-23 @ 17:41:15 - http://winterborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: