Gallant Unicorn

Hej och god natt!

Jag var inte inne och spelade förrän vid tiotiden på kvällen...
Spenderade nämligen hela dagen på Gekås i Ullared! Det var mycket folk och som jag skrivit innan så tycker jag att det är jobbigt när det är massor av människor runt omkring så jag är helt slut nu... Loggade bara in och spelade igenom uppdragen, hästmarknaden sparade jag dock till i morgon för jag orkade inte jaga hästar och hämta blommor ikväll haha! Vad tyckte ni om uppdateringen? Jag är inget fan av Tim, men jag tycker att tävlingen är rolig så blev glad när den kom tillbaka! Ska bli kul att leta efter guldskatten varje dag med, är nyfiken på vad de lagt in för nya saker! 
Men, nu ska jag sova!
Hoppas ni haft en bra dag, natti!
Såg en fin regnbåge på vägen hem, undrar om Chaun gömde sig vid regnbågens slut? :)


Kommentarer
Postat av: signe swordstar

Jaa shoun!!! <3<3 han jag gillar cx

2016-06-30 @ 09:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: