Gallant Unicorn

Intervju med Ada Swiftlund

Ada Swiftlund 
 
(För att svara på samma frågor: Klicka på kategorin ''Intervjuer''. Bläddra längst ned, kopiera frågorna och svara på dem i en kommentar som du skickar till mig i valfritt inlägg!) 
 
Hur länge har du spelat? 
3 år 

Är du StarRider? 
Japp - Lifetime :)) 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Pixel Rockets är jag ägare i. 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten?
Skäcken med brun man 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Beronde om det är helg men oftast 2 h. 

Spelar du några andra spel? 
Minercraft och Sims 4 gäller nu 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Vänner, gemenskapen och hästarna ofc! 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Det är mitt jorvikska (Kan inte stava det cx) Varmblod Emberboy :D
 
Har du någon bästa vän i spelet? 
Felicia Wolfstreet och Sanna Greenlee 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Lyssnar oftast på musik. 

Vad för sorts dator spelar du på? 
Min skärm är en acer skärm men själva datorn är ihopplockad, Spelar på Pc och laptop men sällan Laptop 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Monokerus.se och din blogg :D 

Önskeras i spelet? 
Antingen Svensk ridponny eller Gotlandsruss 

Ditt bästa minne i från spelet? 
När jag blev Life time. Det var en ny värld som öppnades. Även alla vänner jag hade då jag var på Server 1 2013. Sen förra sommaren var jag med i Alpha kings det var min ''familj'' men var dum nog att lämna haha de har en bra gemenskap. 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Jag är nog klubbens clown och hästsamlare. har runt 20 hästar. cx 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Jag såg spelet i tidningen Min häst 2010 - 2011 och blev genast intresserad, spelet såg amasing ut på reklamen men fick in joina spelet direkt. sen 2 år senare joinade jag spelet.

Vart har du ditt hemstall? 
Steves gård, Nära till allt. 

Önskefunktion i spelet? 
Att kunna köra dressyr eller longera hästen i en rundare paddock 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: