Gallant Unicorn

Intervju med Alexandra Lighttree

Alexandra Lighttree
 
(För att svara på samma frågor: Klicka på kategorin ''Intervjuer''. Bläddra längst ned, kopiera frågorna och svara på dem i en kommentar som du skickar till mig i valfritt inlägg!) 
 
Hur länge har du spelat? 
ungefär 2,5 år:D 

Är du StarRider? 
Absolut,liiiiife time! <3 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Jag är med i Omega trees ordrer ;) 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Absolut inte först trodde jag att alla skulle ha "bruna" hästar men sen isåg jag att nästan ingen har bruna startisar på sso <3 =D. 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Nästan varje dag ibland blir det bara in och ta hand om hästarna och sen ut, men oftast 2h och uppåt. 

Spelar du några andra spel? 
Lite minecraft. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Alla vänner man kan få <3 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Crazyboy min startis<3 Och Everpearl den svarta quarterhästen<3 

Har du någon bästa vän i spelet? 
Mina irel bästisar spelar sso med :) Vi äger omega trees ordrer tsm<3 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
När jag levlar lyssnar jag på musik annars har jag sso ljudet eller inget ljud alls. 

Vad för sorts dator spelar du på? 
Mac :) =) 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Ja läser era bloggar <3 

Önskas i spelet? 
Större stall och att det ser lite mer realistiskt ut xD 

Ditt bästa minne i från spelet? 
Hmmm.....när jag spela första gången allt var så coolt! c: 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Klubbens latmask helt klart. +hästsamlare! Jag köper hästar och orkar inte levla dem xD har några hästar i level 15....typ tre av 29 hästar.... 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Letade efter hästspel och så hittade jag en lista över dem bästa häst spelen och nummer ett var ju såklart sso En bonus på det var att det var gratis. Jag såg reklam videon och älskar det på en gång var ba tvungen att ha det! 

Vart har du ditt hemstall? 
Trivs bäst på VG men just nu bor jag i FG =) 

Önskefunktion i spelet? 
Kela med hästarna! <3 och att en del chatt funktioner som typ kram ska synas att man gör. Tack för mig <3 

Kommentarer
Postat av: Ris Dogforest

Det ska ju stå önskeras i spelet😂
Inte önskas i spelet😂😂

2016-06-16 @ 08:24:53
Postat av: Anonym

Hey, är det sant att Emma Bravenest är din andra gubbe?

Svar: Nej det är INTE sant...
ssohaley.blogg.se

2016-06-16 @ 14:26:33
Postat av: Alexandra Lighttree

Hehe bra jag va på att svara om vilka bloggar jag läser ... Menar då dem i sneakydragons bloggar och jag gillar alla!!😁

2016-06-16 @ 15:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: